Loisto-näkyvyyspaketilla varmistat, että tavoitat nopeasti suuremman määrän potentiaalisia ostajia.
Näkyvyyspaketilla on mahdollisuus lyhentää markkinointiaikaa ja luoda edellytykset hintakilpailun syntymiselle, jonka avulla voit saada kohteestasi korkeamman hinnan. Loisto-näkyvyyspaketin hinta on 399 €.
Kattava näkyvyys ulkoisissa kanavissa
- Kohdennettua mainontaa Instagramissa ja Facebookissa niille asunnonostajille, jotka asuvat kohteen paikkakunnalla tai ovat siitä kiinnostuneita ja todennäköisimmin klikkaavat mainosta.
- Tekoälyn avulla kohdennettua mainontaa verkkosivustoilla, joilla tavoitetaan relevanteimmat asunnonostajat.
Loistoon kuuluu sosiaalisen median ja suosittujen verkkosivujen mainontaa 7 vuorokauden ajan paketin aktivoinnista.
Laajaa näkyvyyttä Oikotiellä
- Ilmoituksesi nousee hakutulosten kärkeen, kun aktivoit Loiston ja lisäksi Loisto-ilmoitukset ovat aina ylimpänä samana päivänä julkaistuihin ilmoituksiin verrattuna.
- Suurempi listauskortti hakutuloksissa Oikotiellä.
- Kohdettasi suositellaan useammin etusivulla niille relevanteille Oikotien käyttäjille, jotka eivät vielä ole nähneet ilmoitustasi.
Suurempi ja näyttävämpi listauskortti sekä kohteesi esittäminen useammin suosituksissa jatkuvat koko sen ajan, kun ilmoitus on aktiivisena Oikotie-palvelussa, tarjoten kohteellesi jatkuvaa lisänäkyvyyttä ja parempaa erottuvuutta muihin ilmoituksiin verrattuna.
Seuraa vaikutusta kohteesi tilastosivulla
Saat välittäjältäsi linkin kohteesi tilastosivulle, jolta voit seurata, kuinka moni on käynyt kohteesi listaussivulla ja kuinka moni heistä on tullut Loisto-mainonnan kautta.
Voit ostaa Loisto-näkyvyyspaketin tältä tilastosivulta helposti yleisillä verkkomaksutavoilla.
Näin hyödyt Loistosta
Mainonta sosiaalisessa mediassa ja suosituilla verkkosivustoilla varmistaa kohteellesi suurimman lisänäkyvyyden, joka ohjaa ilmoituksellesi keskimäärin noin 40% enemmän sivunäyttöjä seitsemän vuorokauden kampanjan aikana.
Lisävierailuiksi lasketaan kaikki Loisto-näkyvyyden kautta tulleet sivunäytöt, sisältäen klikkaukset mainonnan, suositusten ja ylimääräisten hakuvahtiviestien kautta. Parhaan hyödyn lisänäkyvyydestä saat, kun aktivoit Loiston käyttöösi heti ilmoituksen julkaisun jälkeen. Myynnin alkuvaiheessa luonnollinen kiinnostus on jo korkeimmillaan ja Loisto tuo lisää potentiaalisia ostajia samanaikaisesti. Tavoitteena on tavoittaa julkaisuvaiheessa mahdollisimman suuri osa potentiaalisista ostajista, jotta edellytykset hintakilpailun syntymiselle on mahdollisimman suuret, jolloin kohteen myyntihinta voi nousta ja myyntiaika lyhentyä.
Tavoita enemmän potentiaalisia ostajia
Kohdennamme kohteesi mainonnan niille henkilöille jotka eivät välttämättä muuten näkisi kohdettasi. Tavoitamme tehokkaasti niin passiiviset ostajat, jotka voisivat olla ostovalmiita sopivan kohteen osuessa kohdalle, kuin myös aktiiviset etsijät, jotka etsivät kohdetta samankaltaisilla kriteereillä.
Usein kysytyt kysymykset
Miten Loisto toimii?
Kun olet myymässä asuntoa, on tärkeää tavoittaa mahdollisimman monta potentiaalista ostajaa. Vaikka mainostaisit Oikotiellä, kaikki asiasta kiinnostuneet eivät välttämättä näe ilmoitustasi. Ilmoituksesi saa lisänäkyvyyttä sosiaalisen median kanavissa, Suomen suosituimmilla verkkosivustoilla ja Oikotiellä.
Miten voin ostaa Loisto-näkyvyyspaketin?
Saat välittäjältäsi kohdeilmoituksen julkaisun jälkeen sähköpostin, jossa on linkki asuntosi tilastosivulle. Samalla sivulla voit ostaa Loiston helposti verkkopankilla tai maksukortilla.
Mitä hyötyä Loistosta on?
Loisto on markkinoiden kattava lisänäkyvyyspaketti, jonka avulla saat keskimäärin 40% lisää kävijöitä asuntosi ilmoitukselle. Parhaan hyödyn lisänäkyvyydestä saat, kun aktivoit Loiston käyttöösi heti ilmoituksen julkaisun jälkeen. Tavoitteena on tavoittaa julkaisuvaiheessa mahdollisimman iso osa potentiaalisista ostajista, jotta edellytykset hintakilpailun syntymiselle on mahdollisimman suuret, jolloin kohteen myyntihinta voi nousta ja myyntiaika lyhentyä.
Milloin voin ostaa Loiston?
Voit ostaa Loiston milloin vain, kun kohteen myynti-ilmoitus on julkaistu Oikotielle. Parhaan hyödyn lisänäkyvyydestä saat, kun aktivoit Loiston käyttöösi heti ilmoituksen julkaisun jälkeen. Myynnin alkuvaiheessa luonnollinen kiinnostus on jo korkeimmillaan ja Loisto tuo lisää potentiaalisia ostajia samanaikaisesti.
En saanut välittäjältäni linkkiä sähköpostitse. Miten toimin?
Pyydä linkkiä välittäjältäsi, hän on saanut sen sähköpostiinsa myynti-ilmoituksen julkaisun jälkeen.
En löydä enää välittäjän lähettämää sähköpostia. Miten pääsen kohteen tilastosivulle?
Pyydä välittäjääsi lähettämään sähköpostiviesti uudelleen. Pääset kohteen tilastosivulle ainoastaan tämän yksilöllisen linkin kautta.
Miten Loisto-näkyvyyspaketin voi maksaa?
Loiston voit maksaa helposti yleisillä verkkomaksutavoilla: verkkopankilla ja maksukorteilla.
Milloin ja miten aktivoin Loisto-näkyvyyspaketin päälle?
Loisto aktivoituu automaattisesti päälle, kun olet suorittanut maksun verkkopalvelussamme. Sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin seurata kasvavia kävijämääriä.
Voinko ostaa Loiston vuokrakohteelle?
Loistoa ei valitettavasti voi ostaa vuokrakohteelle.
Voinko ostaa Loiston vapaa-ajan asunnolle?
Loistoa ei valitettavasti voi ostaa vapaa-ajan asunnolle.
Voinko seurata Loisto-lisänäkyvyyden tuloksia?
Tietty! Voit aina palata kohteen tilastosivulle välittäjältäsi saaman linkin kautta. Sivulla näkyy myynti-ilmoituksen kävijämäärät ja erikseen Loiston kautta tulleet vierailijat.
Voinko vähentää Loiston kustannuksen verotuksessa?
Mikäli maksat luovutusvoittoveroa asunnon myynnistä, Loistosta aiheutuneet kustannukset ovat verotuksessa vähennyskelpoisia myyntiin liittyvinä kuluina muiden vastaavien myyntikustannusten tavoin.
Paljonko Loisto-näkyvyyspaketti maksaa?
Loisto-näkyvyyspaketin hinta on 399 €.
Loisto on Vend Marketplaces Oy:n tarjoama maksullinen vapaaehtoinen lisäpalvelu Oikotie sivustolla. Markkinapaikallamme ilmoituksia julkaisevat kiinteistönvälittäjät ovat saaneet tehtäväkseen markkinoida ja hoitaa tiettyjä Loisto-palveluun liittyviä hallinnollisia tehtäviä, joista he saavat korvauksen Vend Marketplaces Oy:ltä, kun käyttäjä ostaa palvelun.