Ketjun tuki ja kehittyvä teknologia helpottavat yrittäjän menestymistä Kiinteistömaailmassa

Kaupallinen yhteistyö: Kiinteistömaailma

Kiinteistömaailman vahvuus on jatkuvassa kehityksessä: yrittäjä saa tuekseen sähköiset työkalut, kuten kattavat asiakashallintajärjestelmät, markkinointialustat ja myyntiprosessia helpottavat sovellukset. Ketjun koulutusohjelmat auttavat niin uusien kuin kokeneidenkin yrittäjien ja välittäjien ammatillista kasvua, ja vertaistukea löytyy laajasta yrittäjäyhteisöstä. Lue mitä Kiinteistömaailma tarjoaa yrittäjilleen.

Markkinointi ja näkyvyys ovat nykypäivän kiinteistönvälityksessä ensiarvoisen tärkeitä. Ketjun brändi tuo mukanaan tunnettuutta ja luottamusta, mutta yrittäjän oma aktiivisuus, paikallistuntemus ja verkostoituminen ratkaisevat usein menestyksen.

Tavoitteena on, että asiakas saa samat palvelut samalla laatutasolla jokaisesta ketjun myymälästä. Yrittäjät tekevät kiinteää yhteistyötä ketjuohjauksen ja muiden yrittäjien kanssa.

 

Edut yrittäjälle – Kampanjasisältö – Kiinteistömaailma

 

Kiinteistömaailman ketjutoiminta koko maassa on ensiluokkaista. Yrittäjä saa aina apua ja sellaistakin keskusteluapua, jota ei voi käydä henkilökunnan kanssa. Muiden kaupunkien yrittäjäkollegoiden tukiverkosto on todella tärkeä. Tunnettu brändi antaa meille hyvän uskottavuuden ja valtakunnallisen verkoston, jonka ansioista meille tulee suosituksia myös muualta Suomesta, Kiinteistömaailma Tampere Ratinan yrittäjät kehuvat.

Kiinteistömaailma Raaseporin yrittäjä: ”Aiemmin suhtauduin epäilevästi välitysketjuihin”

Pamela Hannula aloitti Raaseporissa uutena Kiinteistömaailma-yrittäjänä kesällä 2023. Useamman vuoden alalla toiminut Hannula tunnustaa aikaisemmin epäilleensä isoissa välitysketjuissa työskentelyn etuja, kunnes vuodet Kiinteistömaailman välittäjänä muuttivat hänet mielensä.

– Suhtauduin aluksi jopa hiukan epäilevästi isoihin välitysketjuihin, mutta nämä viime vuodet Kiinteistömaailmassa ovat osoittaneet, että isomman valtakunnallisen välittäjäyhteisön jäsenenä pystyn tarjoamaan asiakkaalle enemmän. Ketju järjestää koulutusta ja pitää ajan tasalla juridisista muutoksista, ja tunnettu brändi herättää luottamusta sekä myyjissä että ostajissa, Hannula kertoo.